سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقالات مفید

نظر

برخی از زنان سینه‌هایی کوچک دارند که باعث می‌شوند آنها درباره‌ی لباس پوشیدن یا حضور در گروه‌های اجتماعی، احساس ناخوشایندی داشته باشند. هرچند دلیل کوچک بودن سینه ممکن است متفاوت باشد، اما اغلب زنان برای بزرگ کردن سایز سینه‌شان دست به دامن عمل جراحی می‌شوند. عمل جراحی بزرگ کردن سینه نه تنها بسیار گران تمام می‌شود، بلکه همیشه نتیجه‌ی رضایت‌بخشی در بر ندارد و می‌تواند موجب بروز عوارض جانبی دائمی شود؛ عوارضی که رسیدگی به آنها می‌تواند زیان‌بار باشد.

چرا سینه‌های شما کوچک هستند؟

چند دلیل اصلی وجود دارد که چرا سینه‌های‌تان آن‌طور که می‌خواهید بزرگ نیستند. یکی از آن دلایل این است که شما ممکن است به نوعی اختلال ژنتیکی مبتلا باشید.

دلیل احتمالی دیگر در بعضی از خانم‌ها که سینه‌هایی کوچک دارند، این است که در دوران بلوغ دچار نوعی اختلال هورمونی شده‌اند. اگر شما از یک مشکل هورمونی رنج می‌برید بهترین کار این است که از متخصص غدد زنان، که در زمینه‌ی مشکلات هورمونی زنان تخصص دارد، مشاوره بگیرید.

درمان‌های خانگی موثر برای بزرگ کردن سینه در ادامه آمده اند:

برای بزرگ کردن سینه لزوما به‌عمل جراحی نیاز ندارید. روش‌هایی ساده‌تر و طبیعی‌تر از رفتن به زیر تیغ جراحی نیز برای رسیدن به سایز دلخواه‌تان وجود دارد. بنابراین اگر به دنبال چنین درمان‌هایی می‌شد که می‌تواند کمک‌تان کنند سینه‌هایی بزرگ‌تر داشته باشید، با ما در این نوشتار همراه باشید. این مطلب به شما ایده‌هایی فوق‌العاده‌ می‌دهد که می‌توانید آنها را با وجود محدودیت‌هایی که در خانه دارید، انجام بدهید. رسیدن به نتیجه‌ی دلخواه از طریق این روش‌های درمانی ممکن است، زمان ببرد. اما دست کم می‌توانید مطمئن باشید که نتیجه‌ی پایانی موثر خواهد بود، همراه با این مزیت که قطعا هیچ‌گونه عوارض جانبی را تجربه نخواهید کرد!

1. ماساژ دادن سینه به طور منظم

ماساژ دادن سینه به طور منظم یکی از بهترین درمان‌های خانگی برای بزرگ کردن سینه به طور طبیعی، در نظر گرفته می‌شود. ماساژ سینه به مدت حدود 30 دقیقه در روز می‌تواند به طور موثری سینه‌ها را به اندازه‌ی یک سایز در ماه بزرگ ‌کند!

ماساژ دادن سینه‌ها، جریان خون و همچنین فیتواستروژن‌های موجود در جریان خون را در ناحیه‌ی سینه افزایش می‌دهد (هورمون‌هایی که تاثیر زیادی در رشد سینه دارند). انجام ماساژ به طور منظم سبب افزایش تولید پرولاکتین نیز خواهد شد، هورمون بزرگ‌کننده‌ی سینه که می‌تواند در بزرگ کردن سایز سینه بسیار موثر باشد.

تمرینات ورزشی برای بزرگ کردن سینه

تمرینات خاصی هستند که روی عضلات سینه تمرکز دارند و به رشد آنها کمک می‌کنند، و در نتیجه به طور موثر (و طبیعی) سایز سینه را بزرگ می‌کنند. تمریناتی را که در ادامه می‌بینید، می‌توانید در خانه انجام دهید و فشار زیادی رو بدن نیز اعمال نمی‌کنند.

2. تمرین فشار دادن دیوار

در مقابل دیوار با فاصله‌ای به اندازه‌ی بازوی‌تان بایستید. کف دست‌های‌تان را روی دیوار بگذارید و آن را فشار دهید. به مدت 10 ثانیه فشار دادن را ادامه بدهید و سپس کمی صبر کنید. برای رسیدن به نتیجه‌ی مورد نظرتان، حدود 20 بار این حرکت را تکرار کنید، یک بار صبح و یک بار شب.

3. چرخاندن دست‌ها

در حالی که دست‌های‌تان کنار بدن‌تان است، صاف بایستید. دست‌های‌تان را در جهت عقربه‌های ساعت به تعداد 10 تا 15 بار بچرخانید. یک استراحت کوتاه 5 ثانیه‌ای داشته باشید و بعد دست‌های‌تان را در خلاف جهت عقربه‌های ساعت 10 تا 15 بار بچرخانید. این تمرین را حدود 10 دقیقه با فواصل منظم در طول روز انجام بدهید تا به طور موثری سایز سینه‌تان را در یک دوره‌ی کوتاه زمانی افزایش بدهید.

4. کارهای روزمره‌ی خانه

استفاده از وسایل الکتریکی برای انجام کارهای روزمره‌ی خانه باعث شده‌است که زنان بدنی ناسالم و بدون تمرینات فیزیکی داشته باشند. یکی از بهترین راه‌ها برای بزرگ کردن سینه این است که کارهای خانه را خودتان انجام بدهید. انجام این کارها دست‌های‌تان را حسابی حرکت می‌‌دهد. یک مثال خوب می‌تواند، رنده کردن باشد.

5. خوردن مواد خوراکی حاوی استروژن

سایز سینه‌ی شما به طور قابل‌توجهی می‌تواند به وجود یا عدم وجود هورمون‌های خاصی در بدن‌تان بستگی داشته باشد. در حالی که حضور هورمون‌های مردانه مانند تستوسترون می‌تواند از رشد سینه جلوگیری کند، عدم حضور استروژن می‌تواند رشد سینه را کم کند و سبب شود که سینه‌هایی کوچک داشته باشید.

بهترین روش برای غلبه بر این مشکل، خوردن غذاهای غنی از استروژن است. بالا بودن سطح استروژن در بدن، سطوح هورمونی را تنظیم خواهد کرد و کمک‌تان خواهد کرد که در دوره‌ی زمانی کوتاهی به سینه‌هایی بزرگ‌تر دست بیابید. برخی از بهترین منابع طبیعی استروژن عبارتند از سوپ سر مرغ، تخم رازیانه، غذاهای تهیه شده از دانه‌ی سویا، سبزیجات، حبوبات، میوه‌ها، تخم‌مرغ، تخمه‌ی آفتاب‌گردان، دانه‌ی کنجد، تخم کتان و غیره.

6. چربی‌های سالم بخورید.

افزایش مصرف چربی‌های سالم می‌تواند برای بزرگ شدن سینه کمک‌تان کند، البته منوط به این‌که در قسمت‌های دیگر بدن‌تان اضافه وزن پیدا نکنید. از مصرف چربی‌های ناسالم پرهیز کنید زیرا این چربی‌ها در طولانی مدت مشکلاتی برای سلامتی‌تان ایجاد خواهند کرد.

چربی‌های سالم را با مصرف غذاهایی مانند تخم‌مرغ، مغزها، روغن زیتون، ماهی‌های روغنی، و کره‌ی بادام زمینی و غیره دریافت کنید. و به دنبال مصرف آنها ورزش کنید تا مطمئن شوید که چربی به سینه‌های‌تان می‌رسد و در جای دیگری از بدن‌تان جمع نمی‌شود.

7. ترب بخورید.

در چندین و چند مطالعه، ارتباط ترب با رشد سینه مشخص شده‌است. معروف است که این خوراکی دارای خواص آسترینجنت قدرتمندی است که می‌توانند جریان خون را در بافت‌های موضعی از جمله بافت سینه افزایش بدهند.

افزایش گردش خون در سینه به سرعت و به طور موثری سایز سینه را افزایش خواهد داد.

8. قرص‌های مکمل طبیعی را انتخاب کنید.

کمبود مواد معدنی و ویتامین‌های خاصی در بدن می‌تواند به عدم تعادل هورمونی منجر شود. این عدم تعادل می‌تواند سبب کوچک ماندن سینه‌ها شوند. در این موارد، انتخاب مکمل‌های طبیعی می‌تواند از کمبودها جلوگیری کند و رشد سینه را بهبود دهد.

9. آمینو اسیدها

آمینو اسیدها علاوه بر بزرگ کردن سینه، به سوزاندن منابع چربی در بدن و به تعویق انداختن روند پیری معروف هستند. آمینو اسیدها ویژگی‌هایی دارند که می‌توانند هورمون‌های رشدی را که برای بزرگ شدن سینه لازم هستند، مورد تقلید قرار بدهند.

استفاده از مکمل‌های آمینو اسید به صورت منظم می‌تواند به طور موثر، سریع و طبیعی به بزرگ کردن سینه کمک کند.

10. ویتامین‌ها

کمبود ویتامین‌ها می‌تواند اثری منفی روی اندازه‌ی سینه‌تان بگذارد. هرچند هر ویتامین (ویتامین A، C، E و B6) نقش مخصوص خودش را در رشد سینه دارد، اما ترکیب این ویتامین‌ها روی هم می‌تواند به بزرگ شدن سینه تا حد زیادی کمک کند. برای مثال، ویتامین A تولید و دوباره جوان کردن سلول‌های پوستی را ارتقاء می‌دهد.

ویتامین C به بازگرداندن کلاژن کمک می‌کند، و به این ترتیب باعث پر شدن سینه می‌شود و از پوست و بافت‌های سلولی (آن‌هایی که در سینه هستند) حمایت می‌کند. ویتامین B6 به شکل‌گیری سلول‌های خونی تازه کمک می‌کند. و ویتامین E به تنظیم سطح کلسترول در بدن کمک می‌کند و به این ترتیب از جمع شدن چربی در سایر قسمت‌های بدن جلوگیری می‌کند. این ویتامین‌ها با هم می‌توانند به بزرگ کردن سینه به طور طبیعی و بدون بروز هر گونه عوارض جانبی طی این فرآیند، کمک کنند.

11. لباس‌هایی بپوشید که به بزرگ شدن سایز سینه کمک کند.

لباس‌هایی که می‌پوشید، می‌توانند سینه‌های شما را برجسته‌تر نشان بدهند یا باعث شوند که سینه‌ها تختِ تخت به نظر برسند (حتی اگر سایز سینه‌تان نرمال است). همیشه حواس‌تان باشد لباس‌هایی بپوشید که قفسه‌ی سینه‌تان را تخت نمی‌کنند، چرا که این طور لباس‌ها می‌توانند برای سینه‌های‌تان مضر باشند. اگر سینه‌هایی کوچک دارید، لباس زیر و لباس‌های را انتخاب کنید که دارای ابر هستند و باعث می‌شوند سینه‌های تان پرتر و بزرگ‌تر به چشم بیایند.

https://behembego.ir/%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D9%8A%D8%B4-%D8%B3%D8%A7%D9%8A%D8%B2-%D8%B3%D9%8A%D9%86%D9%87.b1161

داروهای گیاهی برای بزرگ کردن سینه

گیاهان دارویی خاصی وجود دارند به بزرگ کردن سینه‌ها کمک می‌کنند. روش گیاهان دارویی برای کمک به بزرگ کردن سینه‌تان، تحریک تغییرات هورمونی استف درست مانند زمانی که زن دوران بارداری یا شیردهی را سپری می‌کند.

12. رازیانه

رازیانه یکی از گیاهان دارویی است که می‌تواند در بزرگ کردن سینه موثر باشد، زیرا حاوی همان نوع از استروژن است که توسط بدن زنان در طول دوره‌ی بارداری و بلوغ تولید می‌شود. سال‌ها است که رازیانه به بزرگ کردن اندازه‌ی سینه به طور طبیعی و بهبود میل جنسی شناخته شده‌است.

3 ماده‌ی اصلی موجود در رازیانه که باعث تحریک تولید استروژن و متعاقبا بزرگ‌تر شدن سینه‌‌ها می‌شود عبارتند از دی آنتول، فوتو آنتول و آنتول. شما می‌توانید تخم رازیانه همان‌طوری که هستند مصرف کنید یا چای رازیانه تهیه کنید و آن را میل کنید.

تخم رازیانه را چند بار در روز برای تقویت سطح استروژن در بدن‌تان مصرف کنید. همچنین می‌توانید مکمل‌های تخم رازیانه را مصرف کنید.