سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقالات مفید

نظر

در این مقاله خصوصیات روغن خراطین اصل برای تمامی افرادی که در جستجوی یک روغن خراطین اصل و خالص هستند، توضیح داده میشود تا از خرید روغن های تقلبی و متفرقه و وقت گذاشتن روی آنها خودداری شود.

مشخصات روغن خراطین اصل:

1ـ روغن خراطین اصل هرگز به حالت سفت و جامد نیست و همانطور که از اسمش مشخص است باید حتما مایع و روغنی باشد. بنابراین روغن خراطین را بصورت کِرِم و با حالت جامد تهیه نفرمائید.

2ـ رنگ روغن خراطین اصل، قهوه ای مایل به تیره است و  از خرید روغنهایی که بی رنگ و یا کمرنگ و زردرنگ هستند خودداری کنید زیرا مطمئناً ناخالص و تقلبی اند.

3ـ روغن خراطین اصل بوی بسیار گرم و تندی دارد و با این توصیف، از روغنهایی که بی بو هستند، استفاده ننمائید.

4ـ روغن خراطین اصل موجب گرم شدن نسبی اندام مورد نظر میشود و اصلا نباید حالت پف غیر طبیعی ایجاد کند. اگر پف موقت و غیر طبیعی و فوری ایجاد کرد به این معنی است که دارای مواد شیمیایی کورتون دار است که عارضه دارد.

قیمت روغن خراطین اصل نه خیلی گران است و نه خیلی ارزان، ( قیمت روغن خراطین را ملاک قرار دهید). بنابراین از خرید روغنهای ارزان قیمت که بنام خراطین عرضه میشود، پرهیز نمائید.

روغن خراطین تمامی خصوصیات یک روغن خراطین اصل را داشته و همچنین ضمانت اصل بودن دارد.

اغلب مردم از قیمت های متفاوتی که در سطح اینترنت وجود دارد دچار سردرگمی شده اند و نمی دانند واقعا کدام قیمت صحیح است و یا کدام کالا کیفیت اصلی و کارساز را دارد .

شما به هر داروخانه و یا فروشگاه آنلاینی مراجعه کنید ، متوجه می شوید که هرکدام از آنها تنها از یک نوع روغن خراطین می فروشند . برخی روغن شرکتی بدون مجوز ، برخی خراطین وارداتی و حتی بعضا دست ساز . اما محصولی با کیفیت و دارای مجوز های سازمان غذا و دارو می باشند تا هموطنان عزیز بتوانند بهترین قیمت و بهترین انتخاب را نمایند .

چند نوع خراطین وجود دارد ؟

اگر تمامی فروشگاه های اینترنتی و فیزیکی را در سطح شهر بگردید ، بیشتر از 6 مدل خراطین نمی توانید پیدا کنید .

نام تعداد از انها : 1 – خراطین دست ساز 2- خراطین هندی 3- خراطین و زالو 4- خراطین 5-خراطین هندی ایرانی

معمولا روغن خراطین هایی که داخل عطاری ها میبینید از نوع هندی هستند و 30 تا 40 سی سی بیشتر حجم ندارند ، اگر درب آن را باز کنید میبنید که آبکی است و غلظت آن کم است ! قیمت حدودی آن نیز از 20 هزار تومان تا 28 هزار تومان فروش است . اکثر این روغن ها قلابی هستن

اما برخی از عطاری ها طرز تهیه روغن خراطین را کاملا بلد بوده و خودشان به صورت دست ساز درست می کنند ، بنا بر انصاف عطار میزان غلظت و خالصی آن تعیین می شود . آنها معمولا در بطری های 55 تا 65 سی سی محصولاتشان را ارائه می دهند . این روغن خراطین دست ساز معمولا از نوع شرکتی کیفیت کمتری داردند و ممکن است دارای رگه های خون در روغن باشند .